Eerste dagen in Darwin.

28 september 2013

Nog een paar dagen en dan is het zover.
We vertrekken op woensdag 2 oktober 's-avonds rond 9 uur vanaf Schiphol.

Van donderdag op vrijdag 3 op 4 oktober 's-nachts rond 01.30 uur komen we aan op het vliegveld van Darwin en gaan meteen door naar ons hotel.
Douchen, slapen en lekker bijkomen van de lange vlucht.

Zondag de camper ophalen en als het kan nog even kijken naar de start van de World Solar Callenge met verschillende Nederlandse deelnemers.

En Guus.
Alweer harstikke bedankt voor het aanmaken van deze nieuwe site.

1. Chris en ria:
    30 september 2013
    Hardstikke leuke pagina! Wij hopen dat jullie een geweldige reis zullen hebben! Heel veel groetjes en tot horens en tot ziens.
    Chris en Ria
  2. Hein en Anita:
    1 oktober 2013
    Lieve Miel en Riki,
    Wij wensen jullie een hele mooie en voorspoedige reis.
    Geniet van al het moois wat jullie onderweg tegenkomen. Wij zullen jullie verhalen de komende maanden volgen.

Liefs van Hein en Anita.
  3. Ad en Ria Dijkers:
    1 oktober 2013
    Riki en Miel,
    ook wij wensen jullie een heel fijn verblijf "down under". Geniet van al het moois dat jullie daar ongetwijfeld gaan tegenkomen.
    Groetjes, Ad en Ria
  4. Adrie en Deni:
    9 oktober 2013
    Hallo Riki en Miel,

Het is leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. Ga vooral genieten.